14 Ocak 2013 Pazartesi

Nişan Hediyelerim






Nişan sürecimde beni en çok düşünderen şeylerden biride hediyelikler oldu.İnternetten yaptığım araştırmalarda bir çok seçeneğe rastladım ama kimisi nişan için fazla, kimisi fazla zahmetli kimisi ise bütçe olarak epey fazlaydı. Herşeyden önce benim elimden geçen bir şey olmalıydı. Biraz emek sarfetmeliydim ,heves bu kadar çok olunca :)


Daha sonra takip ettiğim pembe gönlüm sende blog sahibesinin hediyeliklerini gördüm ve biraz daha farklısını ben yaptım. Herşeyden önce tabiki bir eminönü çıkartması şarttı:)  Kutular tanesi  30 kuruştan eminönünden alındı. (Kuru kahveci Mehmet efendiden saptıktan sonraki sokakta ) aynı dükkandan hazır fiyonklar alındı (Fiyonk yapmayı pek beceremem :) Kardeşler ve kuzenler yardımıyla kutular katlandı






Katlanan kutulara nişanlımın tasarladığı matbaada basılan etiketler yapıştırıldı.




Ve asıl tamamlayıcı olan tatlı mı tatlı fiyonklar kapak kısmına silikon tabancası ile yapıştırılıp biten kutuların içine yine eminönünden alınan tül ve onların içinde pembiş badem şekerleri yerleştirildi. Bu gördüğünüz şirin sepette ise nişan günü dağıtıldılar ;





Sepeti alan annem kenarlarını pembe kurdelerle süsleyen ise ben:) Gerçi annem yeterince süslü dedi ama dinlemedim:)

Nişan şekerlerim nişan kıyafetimle uyumluydu. Maalesef nişan kıyafetim ve o güne dair fotoğraflarımı yayınlayamıyorum. Kıyafetimi Gönül Kolat'a diktirdim ve pişman oldum diyebilirim. Size tavsiyem çevrenizde güvendiğiniz becerikli terziler varsa onlara diktirin kıyafetlerinizi, emin olun ilgi ve alaka daha fazla olur !

Hiç değilse gittiğinizde kiyafetin tasarımlarını konuştuğunuz, ölçünüzü alan Asıl (!) kişi yerine ilgisiz lakayt bihaber asistanlarla karşılaşmazsınız. Samimiyetine güvendiğiniz insanlar kalkıp size 2 benden küçük gelen kıyafeti "abiyede olması gereken bu aslında" diye saçma sapan sözlerle kakalayıp göndermeye çalışmazlar..

Herneyse.. Atlattık geçti. Keyifli bir nişan oldu. Allah herkese daha güzellerini nasip etsin, sevgiyle kalın..



5 yorum:

  1. ben geldim...
    takipteyim :))

    canım çok güzeller...
    Allah tamamını erdirsin inşallah...

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldinn :)

    Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için..

    YanıtlaSil
  3. gönül hanıma bir ürün fiyatını sordum ben de cevaplayan büyük ihtimal asistanıydı ve cok samimi olması hos değildi.. müsteriye bebeğim demek ne derce dogru acaba.. ne ara bebgi oldum :)

    YanıtlaSil
  4. Evet enteresan, ben butiğe gittiğimde de benzer bir durumla karşılaşmıştım.

    YanıtlaSil