26 Mart 2013 Salı

Çeyiz Alışverişi 4

Merhaba sevgili bloggerlar. Yine çeyiz alışverişi içerikli bir post.. Sanırım şu sıra en çok bu konuyu işleyeceğiz :)

Gelelim son dönem alınanlara ;




 Bu tatlı şeyleri Migros ta buldum son dört taneydi :) Görür görmez bayıldım fiyatları bir kupaya göre biraz pahalı ama bu kadar güzel kupalarlada karşı koyamadım.



Kızlarım diyorum onlara :)





 Nehir markasının kalpli çay kaşıklarını bir çoğunuz biliyorsundur. Bende markofoni indiriminde karşılaşınca aldım. Kendilerine bayılıyorum :)




Bu bardaklarda Gürallardan. Beni hayal kırıklığına uğratan bir markafoni alışverişinden. Görseldeki zerafeti ile orjinali arasında epey fark var :/



Bunlarda ikinci markafoni hayal kırıklığım.. Bu çerezlikleri, arkadaşımdan hediye gelen 6 li  fincan takımıma çok uyumlu diye aldım. Onlarda tıpkı bu üç renkte ve çifterli. Gelince ne göreyim bildiğin kuş maması koyacak büyüklükte 6 tane minik kap.. Bi şekil kullanırım artık..

h


Paşabahçenin  bu heybeli serisine bayılıyorum. Baya aramış bulamamışken birden migrosta karşıma çıktı. Son bir tane :( İçinde dört adet çay bardağı ve tabağı var, onikiye tamamlamaya kararlıyım.



Bunlarda peçete halkalarım, ben yaptım :)  Geçenlerde markette alışverişteyken bir reyonda kelebekli 6lı toka seti gördüm. Anında kafamın üstünde bir ampul yandı  ve aldım.. Yapılışı çok basit ; Kağıt havlu kartonunu eşit büyüklükte kesip halkalar elde ediyoruz. Daha sonra o halkaları kurdele ile sarıp yapıştırıyoruz ya da dikiyoruz. Daha sonra üstüne hazırladığımız süsü yapıştırdık mı tamamdır. Bu süs herşey olabilir :)
Şekil A : Tokalar :)




Ve sonunda elektirikli süpürge konusunda bir karar verdim ve kararım yine phılıpsten yana :)


Eve gelir gelmez açtım denedim. İlk izlenim müthiş ! 

Merak edenler için phılıps 9170 modelin adı.




Tost makinamı diğer küçük ev aletlerim gibi tefalden aldım.. Tefal versatilis modeli. Normal fiyatının baya altında aldım üstelik :) Tefal outlet  sağolsun :)


Şimdilik bu kadar sevgiyle kalın.. :)

25 yorum:

  1. O kalpli kasiklArina bayildim.kupalarda englishome stili :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayılarak aldım :) Evet aynen englishome dan çıkmış gibiler kendilerinide en güzel country bir mutfakta belli ederler, bardak çanak yetmiyor bi de güzel ev lazım :)

      Sil
  2. yine çok güzel ciciler almışsın...
    severek kullan inşallah...
    kupaların çok cici :)

    YanıtlaSil
  3. Telefondan yorum yazmak ne zor iş tam bitti yorumum silindi ya :(
    Kupaların çok hoş tatlım bende son 4 fincanı aldım kupa hiç kalmamıştı olsaydı tercihim kesinlikle onlar olurdu :)
    Can canan kaşıklardan bende iki takım var ters kalp olanları dondurma kaşığı düz olanları çay kaşığı yaptım :)
    Markafoniden son zamanlarda bende pek memnun kalmıyorum oyüzden almamaya karar verdim ama minik tabaklar fincanların yanında çok daha kullanışlı oluyor lokum şekerleme filan koyabilirsin sunumda ayrı şıklık katıyor
    Heybeli serisini bende çok beğeniyorum bence takımı tamamlamalısın
    Peçetw halkana ayrı bayıldım çok şık olmuş kelebekleri çok severim süpürge konusunda çok memnun kalacaksın her çalıştırdığında iyiki almışım diyceksin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fincanlarını gördüm instagramdan çok güzellerdi :) Dondurma kaşığı olarak kullanmak benim aklıma gelmemişti iyi fikir ;) Eh artık minik kaseleri bir şekil kullanacağız ama bende artık netten alışveriş yapmamaya kararlıyım , çok elzem bazı şeyler dışında ki züccaciye ürünlerini her yerde bulabiliyoruz, en yakın Migros :) Elektrikli süpürgem tam bir canavar çok sevdim !

      Sil
  4. Kupaların çok şirin :) Peçete halkası da çok yaratıcı olmuş, ben de deneyeyim. Ben daha elektrik süpürgesi almadım, araştıramadım da. Sen araştırıp mı aldın? Bu konuda biraz bilgi paylaşımı fena olmaz aslında :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araştırdım, en öne çıkan markalardan biride phılıpsti. Lakin maraton ve 9170 arasında kaldım ki ikiside en çok satan ürünü. Maratonun toz torbası yok 9170 toz torbalı ama onunda emiş gücü maratondan daha yüksek piyasadakilerin üstünde. Ben tercihimi torbalı ama yüksek emiş güçlüden yana kullandım.Eve getirincede kullandım harika bir makina ! Tavsiye ederim..

      Sil
  5. ayy pembe puantiyelisi de çok hoşmuşşş :)
    ben de benimkini kullanıyorum ya takım yapsaydım senin gibi kullanmazdım belki :)
    güle güle kullanırsın inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şans eseri buldum, bir daha ki gittiğimde hiç kalmamıştı,6 lı takım yapacaktım. Ben kullanmaya kıyamam bunları ya :)

      Sil
  6. merhaba, bloğunu yeni keşfettim hemen izlemeye aldım bende çeyiz hazırlıkları yapıyorum ağustosta inşallah düğünüm :)) aldıklarına bayıldım hepsi birbirinden güzel özellikle de kupaların :)sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. kalpli kaşıklar ne hoşmuş, bayılıyorum şu çeyiz postlarına, insanın kendi yaptığı objeler herşeyden güzel oluyor bence,
    tefal tost bende de var ve memnunum, küçük ev eşyalarında ve mutfak eşyalarında tercihim tefal, görüşmek üzere:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende tefale güvendim bakalım hayırlısı :)

      Sil
  8. hepsine bayıldım :d dondurma kasıkları süper:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende bayılarak aldım lakin onlar çay kaşığı :D

      Sil
  9. Merhaba Famelika, bloğunu tevafuken buldum ve çok mutlu oldum :)
    Henüz gündemimde bir aday yok ama ben de çeyizimi tamamlamak üzereyim, ve birçok şeyimiz aynı, can canan kaşıkları, tefal versatilis ve philips süpürge de çeyiz kardeşi olduk :)

    Bana da beklerim canım;

    http://yenilerkendinihayat.blogspot.com/

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çeyiz kardeşim :) Çok severim evlilik hazırlıklarını anlatan blogları, geliyorum sana da :)

      Sil
  10. kupaların çok hoş :) ayrıca bloğunu da çok beğendim. :)
    artık takipçinim tatlımm seni de bloğuma beklerimm :))

    YanıtlaSil
  11. Selamlar aldıkların cok hoş bende çeyiz telaşındayım banada bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Aldıkların cok güzelmis bayıldımmmmmmm evleremoda.com ve www.nevresimbahcesi.com sitelerini de tavsiye ederim ev tekstili ve aksesuarları için hem uygun fiyatlılar hem de teslimatları iyi :)) bloguma beklerim www.pazarlamazing.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. arkadaşların çeyiz ihtiyaçları olabilir yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  14. Merhaba çeyiz alışverişi olarak ev tekstil ürünlerinde en uygun fiyatları www.ceyizci.com sitemizde bulabilirsiniz.

    iyi yayınlar (blogunuz çok başarılı tebrik ederim)

    YanıtlaSil
  15. Çeyiz hazırlığı yapan herkes mutlaka çeyiz desteği alabilir mi bunu öğrenmesi gerekmekte bence. Çeyiz desteği nedir ? isimli yazımızı mutlaka okuyun.

    YanıtlaSil