8 Mayıs 2013 Çarşamba

Çeyiz alışverişi 5

Çeyiz alışverişine tam gaz devam.. Çoğu bitti azı kaldı.. :) Şu sıra daha çok dekorasyon ve mobilya üzerine yoğunlaştık.. Malesef  çok kararsızım ve bu kararsızlıkta kiraya çıkacak olmamızın payı büyük. Bu yüzden istediğim her şeyi almak istemiyorum çünkü 1-2 yıla Allah nasip ederse kendi evimizi almayı planlıyoruz. Uyar mı uymaz mı, olur mu olmaz mı problemleri var anlayacağınız..

Son zamanlarda aldıklarımdan bir kaçı ;




Kırmızı kahvaltı takımım için aldığım çatal bıçak takımı :) Bernardo'dan..


Ve yine kırmızı :) Tam istediğim gibi büyük ve iyi bir karıştırma kabını yine Bernardo'da buldum.


Bunlarda Bernardo'dan silikon kek kalıplarım..


Karacadan günlük kullanıma mini mi mini bir çaydanlık =)




Çok amaçlı mini çelik  tencerem, carrefourdan.




Bayılarak aldığım çay tabaklarım, Paşabahçeden.


Damacana sürahim Bim den :)



Ve seramik tencere ve tavalarım Karacanın bu sersinden, bir yıl önce kadar evlenen bir arkadaşım kullanıp tavsiye etmişti. Bende aldım umarım memnun kalırım..


Herkese sevgiler.. :)











15 yorum:

  1. uf ne güzel ya :)
    ben de biran önce hazırlık yapmak , dükkan dükkan alışveriş yapmak istiyorum :)
    hepsini güzel günlerde kullan canımmm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, darısı başına diyelim o zaman :)

      Sil
  2. Herbiri birbirinde guzel canim en guzel gunlerde kullan esya konusunda cok haklisin bence bir eve uyan esya diger eve uymuyabiliyor ozaman insan esyalarindan soguyor sizi idare edecek bir kac parca sey almak en dogru karar olur sanirim kendi evini diledigince dosersin daha sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi yani öyle düşünmekte haklıyım, sağol tavsiyelerin için Esracığım yorumlarınla beni yalnız bırakmıyorsun =)

      Sil
  3. güzel günlerdekullan fıstığım

    YanıtlaSil
  4. canım merhabalar hepsine bırden bayıldım desem ıyı gunlerınde kullan uğurlu olsun ...takıbe alıyorum cok cııc bır blog mmaşallahhh ::::)

    YanıtlaSil
  5. mrhb bn geldım ceyız bana cok uzak ama takıp etmek ıstedımm:)

    YanıtlaSil
  6. Hepside cok guzel iyi günlerde kullanirsiniz ins :)

    YanıtlaSil
  7. hımmmm estetik yönün gelişmiş.
    :)
    blogta da hoşgeldiiin.
    neşeli blog anları dilerim ki.
    :)

    YanıtlaSil
  8. çeyiz alışverişi için sadece büyük alışveriş merkezleri tercih edilmemeli.

    YanıtlaSil