14 Ocak 2013 Pazartesi

Çeyiz Alışverişi 1


Nişanlanalı 2 ay oluyor Allah kısmet ederse önümüzde ki yaz düğünümüz olacak. Dolayısıyla benide bir çeyiz telaşesi sardı bugüne dek kendine çeyiz namına bir çaput dahi almayan ben fellik fellik nerede ne indirimi var diye dolanıyorum

Son günlerde aldıklarımdan bir kaçı ;





Sarev markalı pamuk-saten nevresim takımı Trendyol indiriminden aldım, bakalım kalitesinden kalacakmıyız




Bu da Taç indirimden oldukça makul bir fiyata aldığım pamuk saten nevresim takımı. Bu işlere bulaşmadan önce hiç bir fikrim ve bilgim yoktu ama çevremden konuştuğum tecrübeli insanlar nevresim konusunda pamuk saten almamı önerdiler dokusu ve duruşu  itibari ile daha güzellermiş. Bende tercihlerimi  pamuk satenden yana kullandım.




Ne zamandır gözümün üstünde olduğu days in colours örgü battaniye seti.Sonunda benim oldu  Tercihimi Fuşya-kahveden yana yaptım


Şimdilik bu kadar devamı gelecek







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder