25 Şubat 2013 Pazartesi

Şu Sıralar

Herkese merhabalar.. :)

Şu sıralar keyfim yerinde yoğun dönemlerimi atlattım çok şükür. İş açısındanda biraz rahatlayabildim diyebilirim.. Umarım bu hep böyle devam eder..

Evlilik hazırlıkları da devam ediyor. Çeyizimdeki eksikler epey azaldı. Son zamanlarda baya alışveriş yaptım. Ürünler elime ulaştıkça sizlerlede paylaşacağım. Evle ilgili şeyler alırken kendime alışveriş yapmayı unuttuğumuda söylemeden edemeyeceğim :)  Ya da sıra gelmiyor demeliyim :)

Bu tupperlarda yeni geldi, kırmızıya zaafım sanırım mutfakta da kendini gösterecek:)







Hediye almaya bayılıyorum !

Şu sıralar baya hediye de aldım yani , tabi  geçen ay doğum günümün olmasının katkısıda büyük :)

Çok sevdiğim birinden bu bambu havlu geldi. Chakra markasını ilk bu hediye ile tanıdım bayada sevdim diyebilirm dokusu hatta kokusu bile çok güzel :)





Başucumda epey zamandır beni bekleyen kitaplarım :( 




Başlandı, yarım bırakıldı.. Araya sınav dönemim girdi, iş yoğunluğu v.s. derken öylece kalakaldılar.. İnşAllah iki aya hepsi bitecek :)


Sevgiyle kalın :)

4 yorum:

  1. Tupper'lar ne kadar güzelmiş, ve o havlu. Bambu havluları bende çok seviyorum. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. hediye almayıda vermeyide bende çok severim :)
    gülerek kullan canım....

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Şirine :)

    YanıtlaSil