26 Şubat 2013 Salı

Sivilce-zede olmak

Geçen ayda son iki buçuk yıldır yaşamadığım kadar sivilce problemi yaşadım. Evet bende 2,5 yıl önce  roaccutane  kullanmıştım .Artık bu ilacı kullanmayan var mı bilmiyorum. Maalesef 2 yıl sonra bir çok insanda nüksediyormuş sivilceler. Annemde 25 yaşında kullanmış bu ilacı onda nüksetmedi hiç bir şekilde, Yaptığım araştırmalarda 25 yaşın altında kullananların nüksetme olasılığının daha yüksek olduğunu öğrendim.
Ne yapalım kader mukadderat deyip işler fazla ilerlemeden bir çok bloggerin övüp övüp bitiremediği Duo yu aldım



Sanırım ya ben bir mucize olmasını bekliyordum ya da bu duoyu fazla övmüşler, kullandım haftasına yüzümdeki sivilceler kat be kat arttı. Duoyu suçlamıyorum ama ne oldu bende anlamadım. Dönemsel hormon değişikliği diyeceğim ama bu kadarıda fazla geldi.. Direndim 2 haftayı devirdim duo ile ama yok bıraktım arkama bakmadan.



Şimdi gelelim mucizeme :)


 The bady shop çay ağacı yağı :) 



Mucize derken sivilcelerimi uçurdu yok etti demeyeceğim tabi ki :) Ama iyileşme hızında inanılmaz bir artış sağladı. Normalde 5-6 güne ancak iyileşecek sivilcelerim 2 güne pıss diye sönüverdi. Çok büyük nodüllü sivilcelere böyle kolay etki edemiyor tabi ama onlarada üst üste 4 gün falan ısrarla sürünce onlarıda hızla iyileştiriyor.





Bu serinin birde kapatıcısı var (fotoğrafını çekmeyi unuttum. Görsel googledan.) Gündüzleri-gerek görürsem- sivilce ve lekelerinin üstüne sürüyorum çok faydası var mı deseniz, bilmiyorum kapatıcılığı fena değil. Çay ağacı kokusunu sürerken alıyorum . Hiç değilse iyileştirici bir şey sürüyorum diye içim rahat sadece.







Son olarak ; numune olarak gelen ama ilk kullandığımdan beri bayıldığım el kremi ;





Hem sürünce elimde yağlı hissi bırakmıyor hemde pamuk gibi yapıyor, en kısa zamanda tam boy almayı düşünüyorum :)



Şimdilik bu kadar, herkese sevgiler :)



1 yorum:

  1. sivilcelerim çıkmadan önce çıkacağını analrsam eğer bepanten merhem sürüyorum çıkmaktan vazgçiyor:) Bloğuma beklerim bende.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil